همکلاسی های قدیمی صدرا

بچه های ورودی ۸۲

همکلاسی های قدیمی صدرا

بچه های ورودی ۸۲

ضیافت

سلام به تمام دوستان عزیز

همون طور که خیلی هاتون می دونید دیروز 8/8/88 طبق یه قراری که 4 سال پیش گذاشته بودیم همه باز هم دور هم جمع شدیم. البته جای دوستانی که نبودند حسابی خالی بود. یه تجدید دیداری بود . من از دیدن همه بچه ها خیلی خوشحال بودم مخصوصا که هر کسی واسه خودش یه طورایی توی زندگیش موفق بود . دیروز بعضی هامون یه جورایی یاد فیلم " ضیافت " افتادیم . ( البته پلیس و وکیل بینمون نبود  ).

یه سری هم عکس و فیلم گرفتیم که هر کی می خواد به من میل بزنه تا واسش بفرستم. البته من تمام عکس ها وفیلمها رو ندارم ، دوستان یه لطفی کنن و برای من عکس هایی که گرفته بودند رو بفرستند تا منم واسه بقیه بفرستم.

امیدوارم که بازم از این قرارها بذاریم همدیگرو ببینیم.

بازم برای همه دوستان آرزوی موفقیت می کنم.

یه چیزه دیگه آدرس این وبلاگ رو به دوستان دیگه صدرایی هم که می  شناسید بدید.

اینم آدرس میل من :

Farzadskf@yahoo.com

نظرات 2 + ارسال نظر
حسن آقامحمدی شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ق.ظ

داش فرزاد همون مقدار عکس و فیلمی که داری رو بذار تا بعد .

پریسا کثیری سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام فرزاد جان.من پریسا کثیری هستم.لطف می کنی عکسها رو برام بفرستی.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد